söndag 12 oktober 2008

Inspirerande

Gårdagen var riktigt inspirerande. Tack vare Terjes länk var besökarantalet såklart rekordhögt på min blogg. Jättekul. Och det kommer att inspirera mig att framöver ta mer naturbilder än jag gjort under sommaren, då all tid och fokus gått åt till bröllopsfotograferandet. Är du intresserad av den typen av bilder så hittar du dessa på OttossonPhotos blogg.

Det blev en promenad idag också med kameran i det underbara höstvädret. Fick också till ett självporträtt :-) Ser mest ut som en hällristningsfigur, som vi har gott om här i Tanums kommun. Jag hade bara mitt Tamron 11-18 mm med mig. Ofta är det kul att bara ha ett objektiv, och gärna ett lite ovanligare. Det tvingar mer kreativitet. Sen satte jag kameran på Livfulla färger för att framhäva höstfärgerna bättre. Och slippa göra det i datorn :-)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Har varit inne här nu några gånger och tycker att dina bilder är väldigt inspirerade. För en glad amatör som jag själv så är sidor som denna riktigt givande./A

Benny Ottosson sa...

Tack n som i norrland, värmande :-)