lördag 29 september 2007

Jag var högst i norra Europa...

Tanken är lite kul. När jag igår stod högst upp på Galdhöpiggen, så var jag faktiskt den person i hela norra Europa som befann sig högst. Ingen kunde vara högre. Så några miljoner hade jag under mig :-) Idag gick jag upp på en topp jag aldrig varit på. Fick tipset av det tyska paret jag gick med på Galdhöpiggen igår. Den heter Bitihorn och ligger strax norr om Beitostölen. Ca 1650 möh. Benen var lite möra sen igår så turen passade mig ganska bra. Den tog ca 2,5 timma upp och ner. Ett UFO-moln såg jag bla...





2 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert, då är det bara att se upp till dig nu :)

Hälsningar

Robert Hammar

Benny Ottosson sa...

Hehe, nu är jag nere igen, så nu återgår allt till det vanliga, alltså att jag ser upp till dig :-)

/Benny