söndag 16 september 2007

Vatten...

Jag försöker hela tiden hitta nya vinklar för mina bilder. Går jag mycket på samma platser och i samma miljöer, så känner jag att bilderna väldigt ofta blir de samma. Kreativitet är inte enkelt :-) Här har jag nästan kameran i backen. Och den blir nästan dränkt :-)

Den andra bilden är på min älskade hustru. Och hon stryper mig om hon får reda på att jag lagt ut den :-) Här har jag försökt använda de blixtkunskaper min son försöker att pränta i mig...







4 kommentarer:

Anonym sa...

ojdå.. det är nog inte bra att dränka kameran i jakten på "bilden".. :) du behöver kanske ha kameran till fler underbara bilder...

En riktigt fin och varm bild på din fru... men jag skulle också strypa min man om han satte ut bilder på mig utan min vetskap... :) det är kanske bäst att du talar om det i alla fall...

Benny Ottosson sa...

Tack för din kommentar sinkadus. Ja, det blev lite stänk på kameran. Det blev kameravård när vi kom hem. Nästan som vapenvården i lumpen :-) Och det där om min fru var lite med glimten i ögat. Och bilden är ju inte ofördelaktig. Hon tycker bilden är rätt ok faktiskt. Jag tror jag nämnde i förbigående att jag kanske lägger ut den :-) Hon är van...

Robert Hammar sa...

Tjusig bild på din fru, fint jobbat. Fint jobbat av din son också som har sådana kunskaper om blixtfotografering.

hälsningar

Robert

Benny Ottosson sa...

Tack Robert! Ja, blixten kan användas till en del kreativ fotografering :-)