fredag 20 juni 2008

Katalogen kom och jag har gjort min sista arbetsdag på EF

Swedemounts katalog kom i onsdags. En dag före utlovad tid! Och den var SÅ fin. Det kändes otroligt skönt. Här har du den i PDF format (19 mb).

I tisdags gjorde jag min sista arbetsdag på ExtraFilm. Samma dag som deras nya hemsida lanserades. Nu ska jag stå på egna ben :-) Jag hoppas såklart att EF ska bli en stor kund och jag har en del idéer kring det :-)

Kika gärna på nya framsidan på OttossonPhoto :-)

Nu är det midsommar. Och sen drar vi till Grekland i två veckor. Då blir det bloggande från Skopelos. Ska bli så skönt efter en del intensiva veckor.

Trevlig midsommar på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! Tyvärr kunde jag inte öppna upp katalogen... Skit!
Det kommer att gå galant för dig att stå på egna ben=)
Trevlig midsommar!

michael sågerås sa...

Den var verkligen snygg! Har du gjort layouten i InDesign? Fotona vet jag var du gjort dem i för program:-)

Just nu håller jag på med en broschyr (ca 20 sidor) till KF som du ska få se sen. Det är inte samma klass på bilderna men det kompenserar jag i PS.

Ha nu en trevlig Midsommar med olika tillbehör som passar/Michael S

Daniel sa...

mycket fin katalog och det var sjukt bra bilder i den :D

Anonym sa...

wow, vilken snygg katalog, riktigt välgjord och tilltalande :) och den väcker helt klart ett shoppingbegär...