lördag 20 oktober 2007

Rock´n Roll

Idag har jag bevakat danstävlingen Västkustbuggen i Tanumshede, för tidningen Bohusläningens räkning. Det är häftigt med danstävlingar. Duktiga ungdomar, skön musik och hög stämning. Kunde inte låta bli att leka med en bild i PS.

Senare på dagen tog jag en tur i skogen på tunga ben. När jag borde vara i toppform med tre veckor kvar till min Himalaya-vandring. Men en envis förkylning har gjort att aktiviteten de senaste veckorna varit noll... Men jag fick årets första älgbild i alla fall :-)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul bild. Snyggt att du har fått till en såpass gammaldags känsla i den. Hur gjorde du? Drog du ner färgmättnaden?

Iphone verkar vara ett riktigt bra alternativ, kan inte sticka under stol med att jag är sugen på en. Hoppas bara att den får 3G när den kommer hit, och att det går att skicka MMS. Lite kasst att det inte går nu. Annars verkar den vara fantastisk.

Benny Ottosson sa...

Det är Mattias Karlssons/Matt Kloskovskis fuskHDR...

Det får nog bli en iPhone framöver :-)

Anonym sa...

Å, vilken härlig bild den översta är... full med fart, fläkt och glädje... :) det är nästan så att man hör musiken också...

En Himalaya-vandring låter helt fantastiskt, hoppas att du är riktigt på topp när det beger sig...

Benny Ottosson sa...

Tack sinkadus för din kommentar. Ja, jag hoppas formen är på topp, men inte att jag är på nån topp där nere.. Dom är så höga :-)