torsdag 8 november 2007

Vilken tavla...

Fotade några tavlor för kommunen idag. Som jag tror ska vara med i deras årsredovisning. Det var första gången och det var tvunget att bli bra :-) Tänkte använda enbart dagsljus för att få bra färgtemp. Men det var nästan kolsvart när jag kom dit. Så för att inte blanda ljuskällor och få problem med färgtempen, fotade jag i ett nästan kolsvart rum, som min son lärt mig :-). Med bara en SB600 med diffuser, i stort sett rakt uppifrån. Man kan ju också få bort andra ljuskällor med väldigt kort slutartid... Det blev helt ok. Hoppas byrån som gör årsredovisningen oxå tycker det :-)

2 kommentarer:

michael sågerås sa...

Det där ser ju mer än bra ut. Dem kan ju gå dit från byrån och plåta själva om dem inte är nöjda:-)
Jag har jobbat på reklambyrå så jag vet att en del av dessa människor är lite kräsna och fina i kanten, men det är inget att bry sig om. Huvudsaken är att man själv vet med sig att man gjort sitt bästa och är nöjd med det.
Ha en trevlig helg/Michael S

Benny Ottosson sa...

Tackar Michael. Ha en bra helg du oxå!