torsdag 8 november 2007

Vilken vacker bild :-)

Det går inte att misslyckas med ett sådant motiv. Tänk att en så färglös bild kan vara så vacker... Det blåser Apple vindar över världen :-) Fler och fler PC-användare går över till Mac. Mac rockar fett :-) Läckert, kul, enkelt, stabilt, snyggt, kvinnligt, mjukt, nyttigt, elegant, kreativt, kärlek, livsglädje... iPod, iPhone, iMac, MacBook... Apple gör livet ännu roligare :-)

PS! Bilden är tagen på min iMac, precis under skärmen. Och förstås är allt i ett. Datorn är inbyggd i skärmen. Ett minimum av sladdar. Rent och snyggt :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den vacker :-)
Jag har kört med Mac i snart ett år och jag ångrar mig inte. MacBooken jag har framför mig är nog det bästa inköp jag gjort :-)

Anonym sa...

Du har helt rätt. Jag kör Windows nu, men min nästa dator blir garanterat en Mac.

Benny Ottosson sa...

Skönt att hitta själsfränder :-)

michael sågerås sa...

Jag kan bara säga att Mac är det bästa som hänt mig näst efter min lille son.
/Michael s

Benny Ottosson sa...

OK, Michael, jag ska inget säga till din fru ;-)