måndag 31 december 2007

Gott Nytt År!

Hoppas ni alla, och era familjer, får ett riktigt, riktigt bra 2008! Dags att summera 2007.

Personligen har jag haft två häftiga år. Jag har genomgått en lyckad ryggoperation, blivit farfar, plockat oliver på Skopelos, vandrat i Himalaya, fyllt 50, gjort många sköna resor med min fru, blivit "bröllopsfotograf" tillsammans med min son, haft min första fotoutställning, fått många bilder publicerade i kommunens trycksaker, mm...

Nu hoppas vi på ett positivt och händelserikt 2008!

Gott Nytt År!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hejhej, kul att det inte bara e jag som bloggar på nyårsafton. Halkade in här via Fredrik Sträng och gatubarnen. Gott nytt år !
Anna på xahxa.blogg.se

Benny Ottosson sa...

Hehe, ja, lite skadad är man :-) Fredrik är en juste kille och gatubarnprojektet som jag besökte i december är verkligen angeläget...

Gott Nytt År!

michael sågerås sa...

Gott Nytt År på dig också Benny! Jag ser fram emot fler snygga bilder från dig och att din bok så småningom blir av.

Må väl/Michael S

Benny Ottosson sa...

Tackar Michael! Jag ska göra ett försök :-)