fredag 8 februari 2008

En blivande bröllopsfotograf :-)

Jag måste bara få visa upp denna bild som min dotter har tagit. Ja, det är ju faktiskt jag som bestämmer på denna bloggen :-) Hon ligger i hårdträning för att vara med och fota bröllop i sommar. Det behövs lite konstnärlig och kvinnlig touch på våra bröllopsbilder :-) Och jag gillar verkligen den här bilden. Det korta skärpedjupet, den utfrätta bakgrunden och det röda underlaget. Romantiskt och vackert. Påminner i stilen om den amerikanska bröllopsfotografen Jessica Claire. Tycker en stolt far :-)

Foto Therese Ottosson

4 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snyggt! Hur gammal är dottern?

Ni verkar vara en fotografiskt lagd familj. :)

Benny Ottosson sa...

Hehe, vi tycker i alla fall foto är kul. Som många andra...

Hon är 22.

Trevlig helg Magnus!

michael sågerås sa...

Det märks att hon har påbrå:-)
Stilfullt och snyggt, tycker jag.

Ha det gott/Michael S

Anonym sa...

Kul att ni gör en "familje-grej" av det hela...

och fadern har såklart all rätt att vara stolt, bilden är jättefin med en hel del bröllopskänsla...