lördag 2 februari 2008

Snö!!!

Vinterns andra vinterdag. Vad jag kan komma ihåg... Annars tycker jag mest det liknar höst. I alla fall här på västkusten. Dagen började med ymnigt snöfall. Sen lättade molnen och solen kom fram och lyste upp den nyfallna snön. Det var så vackert. En liten promenad med kameran blev det...

Annars har dagen mest bestått av städande och organiserande av mitt arbetsrum. Jag läser en bok av David Allen som heter "Få det gjort" och har försökt börja organisera mitt liv, datorer, arbetsplats mm. Mattias Karlsson hade ett blogginlägg som inspirerade mig mycket...

Och i iTunes går en gammal skön Bad Company-skiva som heter "Stories Told & Untold". Grymt bra städmusik. "Oh Atlanta" på högsta volym och du kan städa en hel fabrik med ett leende :-)


1 kommentar:

michael sågerås sa...

Det var snygga bilder du tagit. Den översta bilden är verkligen "cool". Jag var ute idag med men i mina trakter var det överhuvudtaget inget som liknade snö på marken. Det kom lite ovanifrån men det var också allt.

Ha det/Michael S