måndag 17 mars 2008

Det har funnits bättre dagar i mitt liv...

...men efter ett varmt bad, levande ljus och en gammal Rod Stewart-platta i iPoden inser jag att livet går vidare. Jag har en underbar fru, en underbar "storfamilj" och jag känner mig frisk. Efter små katastrofer blir det ofta något mycket bättre. Och jag är en positiv person som gillar devisen "Have fun". Livet ska vara kul!

Don´t ask...

Ytterligare en ljuvlig bild från igår. Ljuset hittade vi från en fönsterspegling utanför Svenska Mässan.

2 kommentarer:

michael sågerås sa...

Ja, vissa dagar kan bara vara sådana att hade man kunnat, så skulle man ta sig tillbaka till snarklådan och börja om från början. I´ll not ask you...
Själv har jag haft en hyfsad dag med utbildning i Photoshop fast med inte fullt så lättlärda elever. Men vi är ju alla olika och behöver olika lång tid på oss att förstå. Huvudsaken är att man ser det ljusa i tillvaron och kan dra på munnen emellanåt... och att man har en Mac:-)

Ha det bra/Michael S

Benny Ottosson sa...

Hehe, sant Michael, kommer ni uppöver i påsk? Hör av dig så fotar vi...