lördag 15 mars 2008

Det är vår i luften - och på marken

Hemma igen efter några dagar i den jämtländska fjällvärlden. Det var riktigt skönt på altanen idag när solen låg på. Och i rabatten börjar det ena efter det andra att komma upp. Krokus, snödroppar, scillor... Jag är ingen större blomfotograf, men det kommer att bli en hel del av den varan nu med mitt nya Nikon 90 mm/2.8 macro. Jag SKA bara få till några vackra blombilder i år :-)

Och imorgon bär det av till TUR-mässan i Göteborg. Så kanske kan det bli någon exotisk bild imorgon kväll :-)

2 kommentarer:

michael sågerås sa...

Jag tycker den översta bilden är riktigt snygg så jag tror inte du behöver "träna" så där värst mycket på att plåta blommor och blader:-)

Ha det gott... snart är det påsk/Michael S

Anonym sa...

Riktigt snyggt! Blir helt klart sugen på att skaffa ett macroobjektiv när jag ser dina bilder. Antar att du fortfarande är nöjd med ditt Tamron 90mm?:)