onsdag 5 mars 2008

Gaffling...

Fortsätter att utforska min D300. Och hittills ser det väldigt bra ut. Orkar inte ta mig ut, så det blir ingen hårdtest, utan mest saker inomhus. Men det jag testat hittills funkar bra och jag börjar bekanta mig med reglage som sitter lite annorlunda än på D80:n. Här är ett prov på gaffling, ja inte det vanliga sättet kanske men... Makro och blixten liggande bredvid.

Gafflingsinspiration: Jessan.se

Men nästa vecka blir det hårdtest. Jag lovar! Extrem miljö och extrem fotografering. Så häng kvar :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart stiligt makroexperiment tycker jag. Gillar i synnerhet den blå tonen i bilden. Ser fram emot de där lite mer "extrema" bilderna. /S.

Benny Ottosson sa...

Tack Stefan! Ja, hehe, jag hoppas jag inte lovat för mycket :-) En om dagen hoppas jag det ska bli...

michael sågerås sa...

Jag hänger på gaffeln och väntar med spänning på dem extrema bilderna:-)
/Michael S

Anonym sa...

[B]NZBsRus.com[/B]
Lose Sluggish Downloads Using NZB Files You Can Instantly Search Movies, Console Games, MP3s, Software & Download Them @ Rapid Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

Anonym sa...

It isn't hard at all to start making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat internet marketing[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood methods to build an income online.