torsdag 3 januari 2008

Jag längtar efter bröllop!

Ja, inte ett eget... eller jo. Jag känner en kvinna som jag vill gifta mig med. Jag frågar henne nästan varje vecka. Men hon vill inte gifta sig med mig :-( Mest för att hon redan är gift! Och sen är det ju ganska dyrt också. Men som tur är, så är det mig hon är gift med :-) Så det gör inget att hon inte vill gifta sig igen...

Nej, det jag längtar efter är bröllopssäsongen. Min son och jag är redan fullbokade (i stort sett) nästa sommar. Och det är helt galet. Vi som inte ens har marknadsfört oss... Våra nöjda kunder är bästa reklamen. Så 7 bröllop har vi inbokade. Och det ska bli så kul! Vi har tyvärr fått tacka nej till några, där det krockat.

Här är Sussi & Per som gifte sig i september. Bilden är behandlad med Lightrooms preset "Aged photo", samt en hel del vinjettering.
















Fler bröllopsbilder »

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg!
Fin bröllopsbild! Är du medlem på Fotosidan?

Benny Ottosson sa...

Tackar junitjej! Jo, jag är medlem på fotosidan. Inte så aktiv kanske men... Du kan söka på mitt namn...

michael sågerås sa...

Det skulle vara skoj att fotografera brölllop. Hur har du gått tillväga om du inte gjort någon direkt marknadsföring? Det kanske till och med kunde vara så att en amatör som jag kunde få se hur du och sonen arbetar någon gång i vår/sommar...:-)

Ha det/Michael S