torsdag 10 januari 2008

Mera Grekland

Som jag skrev för några dagar sen så rekommenderar jag den grekiska ön Skopelos. Oerhört vackert, dramatiskt, genuint och behagligt på alla sätt. Om ni bestämmer er för att åka dit så har jag ett kanontips på boende. Några hundra meter bakom restaurangstråken, i ett lugnt härligt område ligger Stella Studios. En mycket vänlig och trevlig familj driver detta boende. Två byggnader med fina lägenheter. Och det är det mest prisvärda jag hittat på Skopelos.

Stella Studio »

2 kommentarer:

michael sågerås sa...

Jag var inne och tittade på Skopelos förra gången du skrev om det och jag tycker platsen verkar kanon. Vi ska försöka åka dit när pojken blivit lite större. Kanske nästa år. Vi får se. Jag tackar för tipset, både när det gäller resmål och boende.

Ha det gott/Michael S

Benny Ottosson sa...

Ja, ön är suverän, så det tycker jag absolut ni ska testa Michael.